Her apartmanda sizin gibi dengesizler beni buluyor açıkcası, abi günün herhangibir saati beni rahatsız etme hakkın yok. Hele ki bir de bas açıyorlar tam dayaklık. Herkes evinin içinde istediğini yapabilir ama ses dışarı çıkıyorsa o zaman sorun vardır. Yok ceza önemli değil falan derseniz de sizi şikayet ederler polis gelir vs sonra kapıya kendisi gelir sonra hala devam edersen ya sağlam bir dayak yersin ya da ölürsün. Yüksek sesle müzik dinlenmek istetiyorsanız gidin müstakil evde oturun kimseyi rahatsız etmeye hakkınız yok.