Merhaba,
destek olmak amacıyla katıldım ama yarısına geldiğimde acaba yarıda bıraksam mı diye düşündüm çokça. Böyle bir testte çoğu kişi tam olarak doğru cevapları veremez gibi, oldukça uzun, sıkılıyor insan. Sonuçları paylaşın bizimle sonrasında, kolay gelsin.