Dolar anlık 11.21 oldu. Ders çalışmak istesen kitap fiyatları ateş pahası. Mezun oldun iş desen ya torpil ya da bölümünle ilgili iş olmuyor hadi oldu diyelim verdikleri para da bir şey etmiyor. Çıkıp kafa dağıtayım desen her şeyin fiyatı anlık olarak yükseliyor. Gelecek kaygısı zaten hat safhada. Tüm bunlara dertlenip bir sigara yakayım diyorsun onun bile %87 si vergi olmuş alamıyorsun... Bunlara göz yumanları ne tarih affeder ne de biz gençler. Bizlere özür değil gençlik borçlular...