xFactoria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saatle alakası yok, belirli bir desibeli aşıp komşuları rahatsız ediyorsanız para cezası yersiniz.
Ceza umurumda değil bedeli neyse öderiz kul hakkına girmeyelim yeter ki...