Merhaba arkadaşlar, asp.net dosyaları elimde var. veri tabanına kaydetmeden beni hatırla butonu koyabilirmiyiz ? koyabiliyorsak eğer ücretli yardımcı olabilecek var mı ?
kodlar aşağıda buraya nasıl ekleme yapılır.
<%@ page language="C#" autoeventwireup="true" inherits="Login, App_Web_chs1denp" culture="auto" uiculture="auto" meta:resourcekey="PageResource1" %>
<%@ OutputCache Duration="60" VaryByParam="*" %>
<!DOCTYPE html>
<html class="bg-black">
<head runat="server">
<meta charset="UTF-8" />
<title>AdminLTE | Log in</title>
<meta content='width=device-width, initial-scale=1, maximum-scale=1, user-scalable=no' name='viewport'>
<!-- bootstrap 3.0.2 -->
<link href="../../css/bootstrap.min.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
<!-- font Awesome -->
<link href="../../css/font-awesome.min.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
<!-- dheme style -->
<link href="../../css/AdminLTE.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
<!-- HTML5 Shim and Respond.js IE8 support of HTML5 elements and media queries -->
<!-- WARNING: Respond.js doesn't work if you view the page via file:// -->
<!--[if lt IE 9]>
<script src="https://oss.maxcdn.com/libs/html5shiv/3.7.0/html5shiv.js"></script>
<script src="https://oss.maxcdn.com/libs/respond.js/1.3.0/respond.min.js"></script>
<![endif]-->
</head>
<body class="bg-black">
<form id="form1" runat="server">
<div class="form-box" id="login-box">
<div class="header">Central Monitoring Station</div>
<!--Sürüm 1.11 -->
<div class="body bg-gray">
<div class="form-group">
<asp:Label ID="lblMemberno" runat="server" Text="Üye No" meta:resourcekey="lblMembernoResource1"></asp:Label><asp:TextBox ID="txtMemberNo" CssClass="form-control" runat="server" meta:resourcekey="txtMemberNoResource1"></asp:TextBox>
</div>
<div class="form-group">
<asp:Label ID="lblPartNo" runat="server" Text="Abone No" meta:resourcekey="lblPartNoResource1"></asp:Label><asp:TextBox ID="txtSiteNo" CssClass="form-control" runat="server" meta:resourcekey="txtSiteNoResource1"></asp:TextBox>
</div>
<div class="form-group">
<asp:Label ID="lblPass" runat="server" Text="Şifre" meta:resourcekey="lblPassResource1"></asp:Label><asp:TextBox ID="txtPass" runat="server" TextMode="Password" CssClass="form-control" meta:resourcekey="txtPassResource1"></asp:TextBox>
</div>
<div class="form-group"><tr>
</div>
<asp:Panel ID="Panel1" Visible="False" runat="server" meta:resourcekey="Panel1Resource1">
<div class="alert alert-danger alert-dismissable">
<i class="fa fa-ban"></i>
<button type="button" class="close" data-dismiss="alert" aria-hidden="true">×</button>
<asp:Label ID="lblError" runat="server" Text="" meta:resourcekey="lblError"></asp:Label>
</div>
</asp:Panel>
</div>
<div class="footer">
<asp:Button ID="btnLogin" runat="server" Text="Sign In" CssClass="btn bg-olive btn-block" OnClick="btnLogin_Click" meta:resourcekey="btnLoginResource1" />
<%--<p><a href="#">I forgot my password</a></p>--%>
</div>
<br />
<div class="body bg-gray">
<asp:Label ID="LabelSurumUyari" runat="server" Text="hw" meta:resourcekey="LabelSurumResource1"></asp:Label>
</div>
</div>
</form>
<!-- jQuery 2.0.2 -->
<script type="text/javascript" src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/2.0.2/jquery.min.js"></script>
<!-- Bootstrap -->
<script type="text/javascript" src="../../js/bootstrap.min.js" type="text/javascript"></script>
</body>
</html>