Hocam yaptığınız işten emin olun önce. Ben cgi işler yapıyorum örneğin. Bu zamana kadar makineye 50k verdiğim de oldu. Ve dolar kuru çok yüksek veya düşük diye düşünmedim. 30k para harcadığım sistem için herkes deli sanıyordu beni fakat on beş gün içinde çıkardığım projeden 30k para kazandım. Cihaza verilen para asla gereksiz değildir. Yeter ki yaptığınız işten emin olun hocam. Elbette ben de isterim yurtdışında 5k birime alınan cihaza en fazla kendi ülkemde 7 birim vereyim fakat durum ortada bize 50 birime geliyor cihaz e ne yapalım iş yapmayalım mı o halde.