AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu alış şablonuna göre düzenleyiniz lütfen, iyi forumlar.

https://www.r10.net/twitter-hesap-al...lu-sablon.html
Teşekkürler düzelttim.