Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.
Ben kullanıyorum resim bana ait fakat ben masa başı çalışıyorum devamlı ve sırtım çok ağrıyordu fakat allaha şükür ağrım yok ve amacım bana faydası olan birşeyi burada değerli insanlar ile paylaşmak tabiki şu gerçekte var bana iyi geldi diye herkese iyi gelecek diyede bir tezim asla yok ...
Arkadaşlar dik duruş korsesini kafanıza göre takamazsınız , zamanında abim ucuzlarından dik duruş korsesi al dedi, kaç tane medikalciye gittim hepside rapor soruyor kaç derece vs diyor, enson tanıdık bir medikalcı dedi kardeşim bak 50₺ al ben mal satmak isterim fakat kafana göre bu ürünü kullanamazsın doktorun sana tavsiye edecek yoksa omurgana zarar verir demişti, amacım konu sahibinin konusu baltalamak değil fakan uyarmakta fayda var