30K limitli bir kartta 20K (10 ay her ay 2k) taksitiniz var. 10k boş limitiniz var. 15K'lık bir şey alacaksınız. 5K yüklediniz artık 15K limitiniz var ama bu 5k hangi taksiti ödemiş sayıyor önümüzdeki ayı mı yoksa sondan mı başlıyor (çünkü bu banka için daha karlı)?
Ödeme vaktiniz gelmediyse yüklediğiniz para + olarak durur ekstre kesilince kesilen tutar ödenir 3 kalırsa tekrar diğer ay 2 alır 1 diğer aya kalır vadesi gelmeden ödeme yapamazsınız