Kurumsal olduğunu düşünelim,
Sigortasız (hele bide paket elemanı) çalıştırmazlar.
Sgk prim bildirmeleri 1 ay sonra yapılır.
Kasım çalışması Ekimde bildirilir.
Maaşını ay sonunda yatırabilirler. 1 günlük.
Bunlar olması gereken standart durumdur.
Ama ilgili firma ne yapar nasıl işler bilemeyiz.
Sigortam yatırılmış az önce kontrol ettiğimde ama maaşım yatmamış hala.