Merhaba arkadaşlar. godaddy sunucusunda sitem var ve bugün sistem sorun vermeye başladı, bu durumda web sitemi başka bir sunucuya aktarmam gerektiği kanaatine vardım. bu durumda yine godaddy den kurumsal mail hesabı aldım siteyi taşısam. mevcut olan mailimi yine godaddy üzerinden devam ettirebilirmiyim?
Kısaca, site Türkiye'den bir sunucuya aktaracağım web site dosyalarını ama mail kurumsal aldığım için onunda heba olmasını istemiyorum, daha 7 ayı var bitimine. Yada ne yapmam gerekiyor bu durumda lütfen yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkür ederim şimdiden