Else2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
begendim hocam guzel olmuş ellerinize saglık
Murataraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer en baştan sıfırdan kendiniz çizdiyseniz veya yaptıysanız bence gayet başarılı güzel reklamla iyi bir topluluk elde edilebilir gibi
malatyalim44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam , çizimleri yaptığınız uygulamaları söyleyebilme şansınız varmı?
Herkese teşekkür ederim Adobe XD ile çizdim SVG olarak upload ettim.
https://www.youtube.com/watch?v=mpavqD1bTtc
şu videoyu referans aldım.