begendim hocam guzel olmuş ellerinize saglık
Eğer en baştan sıfırdan kendiniz çizdiyseniz veya yaptıysanız bence gayet başarılı güzel reklamla iyi bir topluluk elde edilebilir gibi
Hayırlı olsun hocam , çizimleri yaptığınız uygulamaları söyleyebilme şansınız varmı?
Herkese teşekkür ederim Adobe XD ile çizdim SVG olarak upload ettim.
https://www.youtube.com/watch?v=mpavqD1bTtc şu videoyu referans aldım.