TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bir üst paketini kullanmıştım turhost kaliteli firmadır.
o seçiminiz de bence güzel bir seçim..
Çok anlamıyorum ama sormak istedim.