DOLAR kimde sende bende ondamı r10 da mı kimde?bizde değil olamazda zaten dolar ta kendilerinde,
doları 4-5 kat fırlattırarak ülkedeki tüm varlıkları kelepir e getirip üstüne çöleklenıyorlar işte bunun baska bır ızahı varmı
bunu anlamak için ekonomıst ve mucıt olmaya gerek yok ,her normal vatandaş anlayabılır
faiz maiz haram maram bakara makara ayağına mılleti ve ülkeyi mafettiler