Kendi ülkemizde kendi kendimize yetecek güçte olursak doların artması sorun olmaz
maalesef ki bir çok sektörde dışa bağımlıyız o yüzden dolar bizim için önemli bir durum
bakın mesela japonya ya dolar euro artsa azalsa hiç umurlarında değil. Hızlıca dışa bağımlılıktan kurtulmalıyız çünkü dolar 10tl yi çok kısa zamanda (1yıl) görecek