Phion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abi sen mod musun
Girişimciymiş, yani henüz giriş bölümünde. Acaba diye test ediyor. Bende farkettim neredeyse Off Topicde tüm konularda arkadaşı görür oldum.