Cumhurbaşkanı'nın bu yaptığı açıklama ve benzer her açıklama doları 10 kuruş zıplatır.
Çünkü bu açıklamanın tercümesi merkez bankası piyasa şartlarına aykırı şekilde faiz indirmeye döviz kurunu ve enflasyonu yükseltmeye devam edecektir anlamına geliyor.
Hala ekonomimize yurt dışından saldırı yapılıyor saçmalığını iddia edenler varsa bir ekonomi kitabı alıp okusunlar.
Bu politikalar hepimize hiper enflasyon olarak dönecek.
Dünyada faiz düşürerek enflasyon düşürebilen bir ülke olsaydı kimse hiper enflasyon yaşamazdı.
Faiz mücadele edilmesi gereken bir amaç değil, ekonomik sistemin işleyişini sürdürebilir kılmak için kullanılan bir araçtır.
Bu politikaya devam edilecekse bunlar daha iyi günlerimiz...