Faize yatırıyoruz tabi, bir kısmı ile araç sahibi oluyorum bir kısmı euroda duruyor. Sadece harcama yapacağım zaman eurodan bozdurup harcıyorum TL saklamiyorum hiç. Boylece değer kaybının önüne gectigimi düşünüyorum