Konu
Faizi Savunanla Beraber Olmam - Nas Ortada
17-11-2021, 16:14:52
#11
Myk61
Faize yatırıyoruz tabi, bir kısmı ile araç sahibi oluyorum bir kısmı euroda duruyor. Sadece harcama yapacağım zaman eurodan bozdurup harcıyorum TL saklamiyorum hiç. Boylece değer kaybının önüne gectigimi düşünüyorum