Hemvol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LDPlayer açınca sunucu kendisini kapatıyor.
Kaynak yetersizliği mevcut gibime geldi, hangi altyapıyı ve hangi donanımları kullandıklarına göre(eğer fiziksel sunucu size aitse sizin hangi altyapı ve donanımı kullandığınıza göre) farklı çözümler mevcut.