sarabayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burda doları paylaşanlarin yüzde 90 cebinde parası yok . Tek amaç hükümeti kötülemek başka hiçbir şey yok . Zam geldiyse maaşlar da ona göre yılbaşında artar panik yapmaya gerek yok riski veren Allah kimseyi aç açıkta bırakmaz
"Zam geldiyse maaşlar da ona göre yılbaşında artar" evet siz de haklısınız hocam yeni asgari ücret gelince artık zam da yapmazlar haklısınız.