Burda doları paylaşanlarin yüzde 90 cebinde parası yok . Tek amaç hükümeti kötülemek başka hiçbir şey yok . Zam geldiyse maaşlar da ona göre yılbaşında artar panik yapmaya gerek yok riski veren Allah kimseyi aç açıkta bırakmaz
Doları paylaşan insanların neden paylaştığını bir düşünseniz mi acaba? Tek zihniyet ve tek düşünce ile ilerlemeyi bırakın. Her gün her şeye bir zam geliyor maaş artınca bir şeyin değişeceğini mi sanıyorsun? Senin asgari ücret maaşın gerekirse 10 bin olsun, her şeyin fiyatı yükselince ne değişiyor? Sanıyorsun ki tek maaş yükseliyor.