Selamlar hocam. 🙂 Ben de yazılım geliştirdiğim için şöyle bir yöntem kullanıyorum. Müşteriye önce demo versiyonu yollamayı ve daha sonra demonun müşterinin telefonuna uyup uymadığını söylemesini planlıyorum. Demo cihaza uydu derse zaten asıl versiyon için uymadı deme şansı yok. Demo uyduysa asıl versiyon da uyar çünkü aynı programın ürünü. Sözleşme yapmanız daha tavsiye edilir tabiki. En azından adını koymuş olursunuz. 😊