Merhabalar,
Bir yazılım yaptırmak istiyorum. İki tarafın sorun yaşamaması içinde bir sözleşme olacak. Soru şu; bu yazılımcı arkadaş işi yarıda bırakırsa bu sözleşme işe yarar mı ? Malum yazılım yaptırırken ödemenin yarısını önden veriyoruz. Yazılım yarıda kalırsa yada telwfonları açmamazlık yaparsa vsvs durumlarda sözleşme maddeleri olacak. Avukata verdiğimde işe yarar mı ?