AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki madem böyle bir şey var taşıma sırasında olabilecek sorunlara karşılık yedek almaları gerekmiyor mu yada yedek aldırmaları?
yani almaları gerekir ama genelde mail veya duyuru mesajında böyle yazar: "Lütfen yedek almanızı önemle rica ederiz. yoksa kaybolan verilerden sorumlu değiliz"