Peki madem böyle bir şey var taşıma sırasında olabilecek sorunlara karşılık yedek almaları gerekmiyor mu yada yedek aldırmaları?
yani almaları gerekir ama genelde mail veya duyuru mesajında böyle yazar: "Lütfen yedek almanızı önemle rica ederiz. yoksa kaybolan verilerden sorumlu değiliz"