Arkadaşlar merhaba,
İsmi vermek istemediğim bir yerden sunucu aldım, vodafone ağır saldırı aldığı için de network kesintileri yaşanıyordu, veri merkezi değişikliği yapılacak taşıma sırasında bilgi vereceğiz dediler, vermediler tabi ki doğal olarak ip adresi iletildi erişim sağlayamadım
Destek kaydı oluşturdum sunucuya erişerek değişebileceğini ilettiler, bildiğim kadarıyla esxi ve ya ne kullanılıyorsa sunucuya atanan ip adresi değişecek böylelikle de yeni ip ile erişim sağlanabilecek
Ama desteğe bakan yetkili arkadaşımız sunucuya erişerek ip değişikliği yapabileceğini iletti, bende şifremi not etmemişti olabilecek bir kaç şifreyi ilettim yanlışmış
Son çare solarputty decode ederek kayıtlı şifrelere erişip ilettim yine yanlış olduğunu ilettiler, fail2ban kullandığımı düşünerek 3 denemeden sonra ip adresinin engelleneceğini düşündüm fakat console ile erişmeye çalışıyorlarmış
Firmadan dünden beri cevap alamayınca şifre sıfırlama işlemi yapılamamaktadır diye bilgi verdiler.

Şimdi asıl konuya gelelim veri merkezi değişikliğinde sunucuya atanan ip adresinin değişmesi yeterli değil mi? Neden sunucuya erişilmesi gerekiyor?
Benim de evimde 2 adet raspberry pi var modem ara yüzden atanan ip değiştiğimde pi restart attıktan sonra son atanan ip ile erişim sağlanabiliyor olması gereken de bu zaten