Eğer çoçuğun başka bir hesabı varsa o kullandığı hesaptan başka banlarım multi üyeliğe giriyor çünkü yasak sonuçta ama şunu belirtmesi lazım çoçuğun bu babamın hesabı bunu kapatmak istiyorum kendi hesabımdan devam ediceğim demesi lazım ilgili kişilere veya bu hesabı kendi üstüme almak istiyorum diyebilir yardımcı olucaklarını düşünüyorum forum yetkililerin öyle birisine banlıyacağını düşünmüyorum
Diğer konuya da gelicek olursak diğer kişi haksız bir sonuca varılamamış zaten diğer konuyu açma gereği duymuş
Evet doğru ama banlamak zorunda kaldılar yasa gereği olabilir sanırım 2 yıl sonra ancak kullanabiliyor
çocuk banlandı pazar adama kaldı ve çocuk suçlu oldugundan değil geç doğdundan banlandı

ne bilim işte adaletsizlik yaptılar bana dese cocuk yok yapmadılar diyemem bu sonuçta kader mahkumu derim