Konulara bakıyorum şöyle bi
o kişiyi direk suçluyor nerdeyse her konu da kategori moderatörü sürekli uyarıyor sizi etiketlemeden cevap vermeyin diye insanlar ilk önce kendisine saygısı olması lazım çok yazarım da sabah saat 6 da yazıcak bişey bulamıyorum 😂
haklısınız hocam mesela ilk zamanlar bir konu görmüştüm olay şu bir tane çocuk 12-13 yaşlarında birinden eğitim satın alıyor ve bu eğitim neticesinde para kazanmayı öğreniyor sonra bu eğitimi satın alırken samimi oluyor büyük ölçüde indirimde alıyor satan kişi ile abi kardeş gibi oluyor ve ben babamın üzerine üyelik açtım tc mi kabul etmiyorlardı yaş sınırı varmış sanırım 16 formda ona takılıyormuş. diye durumunda olduğunu anlatıyor
gel zaman git zaman aradan bir süre geçiyor ve çocuk bu para kazandığı işte iyice geliştiriyor kendini ve hazır site yapıp satıyor yani işi geliştiriyor
şimdi eğitim satmayacağına dair söz vermişti değil mi burayı unutmayalım
Bir süre sonra bakıyor ki çocuk para kazanmaya başlıyor eğitimi satan çocuğa diyor sen eğitimi benden aldın site satıyorsun ben de site satmaya başlıyor sen satmayacaktın
( ama cocuk o siteler ile alakalı pazarın önemli kısmına hakim olmuş )
kendi pazarını yaratmış çünkü.
çocuk diyor ki abi ben sana eğitimi satmayacağım dedim eğitimden kazandığım yetenekle yaptığım siteleri değil .
eğitimi satan bir şey yapmıyor kendi konusunu açıyor sonra bakıyor ki istediği ölçüde iş alamıyor ama çocuk devamlı iş alıyor
şikayet açıyor çocuk haklı görünüyor ama tekrar şikayet açıyor bu defa çocuğun üyelik bilgilerinin babasına ait ve yaşı küçük olduğunu açıklıyor çocuk banlanıyor
şimdi bu şikayet konusunda siz kimi haklı bulurdunuz