KAYNAKSOFTBT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin şahıs firması mı Sermaye şirketi mi?
Benim şirketim için değil de arkadaşımın şahıs işletmesi için görüştük, illa kayıt olacağım dedi aidat için bu fiyatlardan bahsedilince vazgeçti.