Dunyaliderimiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam soyleki tarini 17 ekime alin telden kayitli kullanicilarda silinen mesajlar falan geliyor normalde ama kayitli olmayanda nasil olur bilemiyorum
Telefonun tarihini dimi