Öğrenciyim, biliyorum bedava peynir sadece fare kapanında;
Ülkemizin durumu belli alım zorlaştı.
Forumda çeşitli işler görüyorum.
Bana öneride bulunur musunuz çok para kazanmak istiyorum. Kastım oturduğum yerden değil gerçekten çalışmak zaman ayırmak. Logo tasarlamak, edit, seo vs. bu tür işler önermenizi ve nerden başlanır söylemenizi bekliyorum.
Lütfen negatif bir laf edecekseniz özelden eleştirin buraya yazmayın.