valla bilgilerim her yerde var sağolsun arkadaşlar. o kadar değersizleşti ki türk verileri. son dönem tüm kartları sıfırladım. zaten adres değiştirmiştim üzerine birde seri no değişti. sadece sanal kart kullanıyorum ve sipariş sonrası veriyi siliyorum. aslında her türlü adres bilgisi kalır ama yapacak bir şey yok. bakalım ne teklif gelecek? bana sorarsanız orada yazanların çoğu fake. verilerin daha pahalıya satılması için kendi adamlarına mesaj attırıyor gibi geldi bana.