Merhabalar,
19 yasında 180 cm 65 kg biriyim. Kilo almakta zorlanıyorum. İşin maddiyat kısmı açısından olsa gerek. Spora tekrar basladım. Omuzlarım geniş kollarım hafif büyük ve istediğim sertlikle yani pek kötü durmuyor. Lakin bacaklar ince. Sizce nasıl çok göbek yapmadan beslenmeliyim günlük şeylerle ve bacak çalışırken 3x15 gibi şeylerin dışına çıkıp tekrarı mı arttırsam yoksa ağırlıkları mı arttırsam kararsızım. Her spor hocası farklı bir şey diyor.
Forumda antrenör veya sporcu varsa da yardımcı olursa sevinirim 😊