ThecBerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yolun açık olsun abi..
Sağ ol kardeşim teşekkür ederim.

AMG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mülk sahibiniz için haklıydı demişsiniz ancak bence haksız.
Keyfinize kira ödememezlik yapmadınız sonuçta dünya geneli kötü bir durum olan pandemi yüzünden bu duruma düştünüz 10 yıllık kiracısıyım diyorsunuz...
Allah herşeyin hayırlısını mülk sahiplerininde hayırlısını versin.... Allah yardımcınız olsun hocam.
O kadar gaddar bir dükkan sahibim var ki hocam. Pandemi haricinde 10 yıl boyunca bırak 1 günü, 1 saat bile geciktirmedim kirasını. Bulunduğumuz cadde son 4-5 yılda parladı ve kiralar 15bin ila 25bin lira arasında değişti. Benim dükkan sahibim her sene tefe/tüfe muhabbetine zam yaparken diğer yandan emsal dükkanlar üzerinden bana hep laf sokardı. Öyle bir kira sözleşmem var ki, ne devir hakkı, ne de bana esneklik sağlayabilecek hiçbir şey yok. Ne yazık ki bulunan konumda yer alabilmek için katlanılan durumlar... Zaten beni çıkarıp yerine x2 fiyatıyla bir markaya kiralamak niyetindeydi ve pandemi sürecindeki benim bu durumum tuzu biberi oldu.

wam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elbet bu günler de geçer
Elbet geçecek.

Prodona adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonuna kadar okudum zor dönemler geçirmişsin belki seni anlayamam ama şunu diyebilirim ki onları yapan da sensin batan da sen yine olur kuyruğu dik tut hemşerim
Evet, bunları yapan benim ama batanın ben olduğunu kabullenemiyorum çünkü yaşadığımız bu ülkedeki ekonomik durumlar ve bunlara karşı alınamayan önlemler beni bu hale getirdi ne yazık ki. Ama dediğiniz gibi, kuyruğum dik. Elbette yine zirveye çıkacağım.

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlısı olsun hocam, şuan ne işle meşgul olacaksınız?
İçinde bulunduğum bu süreci psikolojik olarak atlatmaya çalışıyorum. R10 içerisinde yapabileceğim işler bulmaya gayret edeceğim. Bana para kazandırabileceğine inandığım yeteneklerimi geliştirmeye çalışacağım hocam.

SMM Global adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her şey bizler için hayat böyle beklemediğimiz anda beklemediğimiz tecrübeler ile karşı karşıya bırakabiliyor bizleri. Siz çalışın çabalayın her şey zamanla yoluna girecektir.
Ben çalışkan adamım üstadım, Allah'ın izniyle bunun üstesinden geleceğim.

inovatifajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İleride küllerinden yeniden doğacak zeki bir girişimcinin postuna yanıt veriyorum : Pes etmek yok!
Buna emin olabilirsiniz, ben kendime gayet tabi inanıyorum. Yeniden doğduğumda bu hallerime gülüp geçer miyim bilmiyorum ama birilerine ilham olabilmek için elimi taşın altına koyacağım günleri sabırsızlıkla bekliyorum.

Sayim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun abim. her hayırda bir şer her şerde bir hayır vardır canını sıkma Allah'ın izni ile inşallah düzeltirsin durumları. herkesin bir düşüş yükseliş dönemleri oluyor tabi. bende 3 sene önce çok ağır 2 sene geçirdim ama düştüm diyip oturursan ayağa kalkamazsın bende her zaman dua edip emek verdim Allah'a şükür feraha kavuştum.
Allah'ın izniyle her şeyi düzelteceğime inanıyorum. Öldüm/bittim yaparsam ne yazık ki hiçbir şeyi başaramam. Ben de feraha kavuşacağım...