mustaizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuanda çalıştığım şirket var, sadece memnun değilim. Arkadaşına selam, 3 bin liraya o işi yapmasın
Aleyküm selam. Yazılım değerli bir sektör. Ama Türkiye'de yeterli değeri görmüyor. Onu dmek istiyorum. 🙂