ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Posta kutun 250 gözüküyorsa hiç korkma ) Benim silver bitti posta kutum 150ye düştü..
evet hocam ilk baktığım pm kutusu oldu 😀 250 gözüküyor r10 analiz hakları vs hepsi duruyor