Büyük geçmiş olsun üstadım. Ben orayı dönerci olarak görünce, çiğ köfteciyi devrettin sanmıştım. Zaten öyle bir konuşmuşluğumuz da vardı.

İnsan gerçekten ne olacağını kestiremiyor. Ben de pandemiden biraz önce devrettim, bildiğimizden değil de şans diyelim. Emlak ofisim halen açık, çaya kahveye her zaman beklerim.