Kimseye alıntı yapmadan birşeyler yazıp gideceğim.
R10 platformunda bile "mühendis" sıfatına asgari ücreti reva görenler varmış, ne üzücü. Bu kafa yapısı bu ülkede değişmeyecek.
Bu arada 1 yıl boyunca arkadaşın belirttiği ücrete çalışan bir mühendis olarak yazıyorum bunu.

Gerçekten ülke bitmiş...