Çok teşekkürler hocam.
Riyazus Salihin, 553 Nolu Hadis
Ebû Ümâme Suday İbni Aclân radıyallahu anhden rivayet edildiğine göre Resûlullah sallallahu aleyhi ve sellem şöyle buyurdu:
Ey âdemoğlu! İhtiyâcından fazla olan malını sadaka olarak vermen senin için iyi; vermemen kötüdür. İhtiyacına yetecek kadarını elinde tutmandan dolayı ayıplanmazsın. İyiliğe, geçimini üstlendiklerinden başla. Veren el, alan elden üstündür (unutma).
Müslim, Zekât 97. Ayrıca bk. Tirmizî, Zühd 32.