Geçmiş olsun abi. ALLAH var GAM yok .

(Sıfırdan başlıyorum ve refaha kavuşacağım, ben kendime inanıyorum...) Bu kadar şeye rağmen bu cümleyi kurabiliyorsanız bence daha iyi yerlere geleceksiniz inş. Şüphesiz.