Azminiz için tebrikler, Kendinizi psikolojik sıkıntıya sokmak yerine bir an önce ayağa kalkmaya çalışıyorsunuz.
Kişisel gelişiminizi bu kadar güzel tamamlamışsanız bence en yakın sürede toparlayacaksınız.. Herşey kalbinize, gönlünüze göre olsun hocam.