Merhabalar yazınızı baştan sona kadaar okudum keske sizi kiradan atmak yerine biraz daha yardımcı olmaya calissalarmis ama olsun hayaat bu duse kalka insanlar bir yere gelebiliyor yasin kac olursa olsun ogrenilecek cok sey var bu hayatta , yeterki. Umutla bakın hayata ve aileniz için bu durumun ustesinden kalabilirsiniz diye düşünüyorum.