Her düşüş bir çıkışın habercisidir.
Bu bakış açısını biraz değiştirmek gerekiyor
En dipteyim daha dibi yok dediğim yerden 2 kez daha dibe gittim.
-
Konuya gelecek olursak
Realist olmak gerekiyor toparlamak için. Günü kurtarmak için saçma işler yapmamak gerekiyor.
3 yıl önce 700k batmış ve şuan hala 80k borcu olan birisi olarak söylüyorum bunları.
Antalya'da ev-işyeri sahipleri maalesef çok acımasız. Benimde başıma benzer bir iş gelmişti. Benzer durumda başka şehirde olsanız senaryonuz farklı olabilirdi.
Bir diğer taraftan turistin çok olmasıyla gelen kalabalık kesimle birlikte güzel de bir ticari kapı Antalya.
Toptancılarla ters düşmeden ilerlemek mantıklı yarın bir gün 10k yerine 2klık bir dükkanda bir şeyler denemek isteyeceksiniz çünkü. Uygun dille battığınızı biraz süre tanımalarını istediğinizde yok demeyeceklerdir hiç biri.
Günlük 10-20k eline para geçen bir insanın birden bire gelirsiz kalması zor bir durum gerçekten.
Evli misiniz bilmiyorum ama evinize, ailenize varsa çocuklarınıza odaklanın onlar için ayakta durmalı ve daha çok çabalamalısınız.
Büyük geçmiş olsun dertleşmek istersen her zaman ulaşabilirsin
@Dorebar;