arkadaşlar gerçekten merak ediyorum bu devirde asgari ücrete karı koca çalışıp kira ödeyip nasıl geçiniyorlar
kirada olmayanlar eywallahta kirada olanlar? hele hele eşi çalışmayanlar? gerçekten nasıl dönüyor bu devran çok merak ediyorum ben geçinemiyorum kredi borçlarıyla uğraşıyorum
Hocam maaşı iyi olanlar maaşına güvenip borçlanıyor kredi çekiyor, ondan dolayı geçim sıkıntısı oluyor. Ben de aynı durumdayım asgari ücret bile kalmıyor borç ödemekten.