Yemiyorlar ki hocam, baya bildiğimiz hiç bir şey yemiyorlar...
Ama üzülmüyorum bu ekonomiyi ve bunları körü körüne savunan bunlar.
Bu medyalar insanlara şükretmeyi ya da zorla şükretmeyi öğretiyor.
Kanal d , show TV , ATV, a haber kanallarına bakınca ülkede herşey normal. Hiçbir şekilde ekonomik sorunun olmadığını düşünüyorum. Ama yağın zammını ya da tüpün zammını ya da insanların ne denli geçim sıkıntısı çektiğini bir Allah'ın kulu göstermiyor.