Sizin gibi en diplere düşmüşlüğüm var.
Şu an ne hissettiğinizi, ne düşündüğünüzü inanın en iyi , ben ve sizin gibi durumunuzu yaşayan insanlar içtenlikle sizi anlıyor.
Dipten çıkmak için asla kendinizi arebesk moda sokmayın. (moda girerseniz, daha da dibi boylarsınız.)
Pozitif düşünün ve devamlı her şeye pozitif bakın. (pozitif enerjik müzikler dinleyin)

%1 'lik kesimin içindesiniz, inişiniz ne kadar derin, çıkışınız o kadar da yüksek olacak )

Mücadeleye devam!