Anlatamıyorum ki.
İlk mesajımda neden olmayacağını anlattım okudunuz mu?
100x girerseniz %1'de 200x girerseniz %0.5'de liq olursunuz. İkisi birden liq olmasına gerek yok birisi liq olsa zarardasınız. Çünkü liq fiyatı komisyon vb. derken daha düşük oluyor. Yani kazancınız zarardan daha düşük durumda.
siz anlamadınız hocam. neyse iyi geceler