Ağzında o güzel Dualar olunca herşey çözülür abi, sağlığın yerinde Allah'a şükür 21 yaşındayım bundan 6-7 sene öncesi hiç durumumuz yoktu bi riske girip krediyle ev aldık niye girdik bilmiyorum o 3 sene içinde neler çektik bi bilsen Tavuk yemeği gelince karşımıza sanki ziyafet veriyoruz gibi oluyordu tavuk bulamazdık borcumuz var diye 14 yaşında çalışmaya başladım okulu bıraktım,o riski göze alıp borcu bitirdik hep dua ettik bu zamanda geçer diye, şimdi ne mi? Babam pazarcılığı bırakıp bize Çanta İmalat dükkanı açtı 3-4 senede İstanbul'da abime bir ev aldık bitanede araba kendimize göre köye kendimize ait ev yaptırdık İstanbul'un güzel yerlerinden Pazar aldık, Allah'a şükür herşey düzeldi riske girip delilik yaptık oldu ama kader bu belki yarın iflas edicez bilemeyiz nasip bu işler abi yeterki isyan etme.