Seni tanıdığım kadarı ile sen tekrar başarmanın bir yolunu bulursun kardeşim.
Bu devirde en önce sağlık geliyor; daima sağlığına dikkat etmelisin, ilk dikkat etmen gereken konu bu olsun daima.
Borçlar önemli elbette. Ama olmayan para ile borç ödenmez malum. Bu yüzden ilk olarak borçlarını düşünmenin sana bir faydası yok.
Alacaklılar arasında sana anlayış gösterenlere; uzun vadede olsa mutlaka ödeme yapacağını ama sabretmeleri gerektiğini uygun bir dille izah edersen (yazılı taahhütte bulunmadan) en azından manevi olarak daha rahat edersin. Anlayış göstermeyenlere ise hukuk yolu zaten açık. Bu yüzden bir taahhütte ASLA bulunma.
Ve asla kimseye güvenme! Sadece kendine güven.
Ben atlatacağına inanıyorum. Hayırlısı olsun inşallah.