Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben 14 15 saat pc de geçiriyorum inanin düğün sandalyesi kullanıyorum beyaz. belim o kadar ağrıyor ki sormayin.. xdrive alacağim sanirim. pahalı ama ya.
Gerçekten pahalı. Ucuz etin yahnisi de pek olur derler işte. Ucuz çok ürün var ama güvenilmiyor çoğuna. Daha önce bir çok ucuz mobilya alışverişim hüsranla bitti. Çoğunun görüntüsü güzel ama 1 ay içinde folloş oluyorlar tabiri caizse. Sandalye, sehpa, koltuk, mutfak masası bunlardan bazıları Oyuncu koltuğu denemedim ama şart gibi görünüyor.