Geçmiş olsun, Allah yardımcınız olsun. Her şeye rağmen umudunuz ile geleceğe bakmaya çaba sarf ediyorsunuz. Bence her şeyden daha da önemlisi bu. Çünkü kurtuluşun tek anahtarı da o.
Zorlukları size aştıracak olan en büyük adımı atmışsınız, inanıyorsunuz, çabalıyorsunuz. Gerisi bir şekilde düzene girecektir hiç şüpheniz olmasın. Her zorlukla birlikte bir kolaylık vardır. Tıpkı düğüm gibi hepsi birer birer çözülerek devam edecektir inşallah.
Siz yeter ki umutsuzluk zehrine kapılmayın.